Welkom bij
Technische meldingen en reparaties
Heb je een probleem met sanitair, elektriciteit of verwarming?
Contacteer dan je onderhoudsfirma Equans (0800/21.897) als je in Kortrijk woont of Six (051/31.20.12) als je in Wevelgem woont.
Is er een probleem met de lift? Contacteer rechtstreeks de liftfirma die aangeduid staat in de lift.
Andere meldingen? Contacteer het algemeen nummer van jouw woonmaatschappij.
HULP NODIG BIJ JE INSCHRIJVING OF ACTUALISATIE VAN HET CENTRAAL INSCHRIJVINGSREGISTER ? WIJ HELPEN GRAAG !
Vanaf 18 maart 2024 gaat het Centraal inschrijvingsregister van start.
Iedereen die zich eerder al kandidaat stelde als huurder van een sociale woning, moet nu zijn dossier online actualiseren. Ook wie zich als nieuwe kandidaat-huurder wil registreren, die kan terecht op http://www.vlaanderen.be/sociaalhuren .
Heb je hierbij hulp nodig? Dan kan je terecht op een van onze zitdagen.
We helpen je er graag verder op weg.
Vergeet wel je e-ID (met Pincode) of itsme niet.
Meer informatie over hoe je je inschrijft? Klik op onderstaande link.
NIEUW :
Ontdek wie je huurbegeleider en pandbeheerder is vanaf 1/12/2023
Vanaf 1 december 2023 gaat SW+ van start met een regiowerking. Concreet betekent dit dat we Kortrijk en Wevelgem opdelen in verschillende woonregio's. Elke regio krijgt zijn eigen huurbegeleider en pandbeheerder. Wil je weten hoe we binnenkort werken? Bekijk het hier.
Opgepast: nieuw algemeen nummer vanaf 1 december 2023:
056 17 10 00
Wist je trouwens dat ons onthaal in Kortrijk open is
van Maandag tot Donderdag
van 8.30u tot 12u en van 13u tot 16.30u
Op Vrijdag
van 8.30u tot 12u
Nieuws
Heb je een vraag voor ons?
"*" indicates required fields